søndag den 29. september 2013

En lille ændring...

Jeg har nu været her i lidt over tre uger, det føles som kort og lang tid på samme tid, det er lidt undeligt. Jeg er det super godt i familien og det går lidt bedre i skolen, håber på at tiden vil blive ved med at arbejde for mig.. :) Jeg savner alle jer i Danmark utrolig meget og så savner jeg nogle få ting, som dansk brød (brødet her er så kedeligt!) og min cykel. Man skal køres til alt her pga. distancerne og manglende cykelstiger og det er lidt belastende at man hele tiden skal planlægge hvem man skal køre med til homecoming, biografen osv. Her er busser, men de kører ikke hele byen rundt og systemerne er virkelig underlige, jeg har aldrig troet at det er nemmere at tage en bus i Danmark end i USA!

Min familie er ankomstfamilie for både mig og Fleur, siden YFU havde svært ved at finde en familie til os begge. YFU leder hårdt efter permanente familier til os begge og for nyligt blev der fundet en familie til Fleur. Familien har en anden pige fra Japan og så har de en datter på 14. De bor i området og hun skal fortsætte på den samme High School. Jeg er virkelig for at der er fundet en familie til hende, som vist virker søde. Omvendt kom det bag på mig at det er går så hurtigt med at finde ny familie, jeg havde regnet med at vi skulle bo sammen hos denne familie i ca. lige lang tid. Det har været virkelig fedt at have nogen at dele oplevelsen sammen med, især her i starten af opholdet! I går flyttede hun og både jeg, Chuck og Kathy er meget spændte på at høre mere om den nye familie og håber selvfølgelig at hun får det godt. Jeg er virkelig glad for at jeg stadig kommer til at se hende hver dag i skolen :) 

Amerikansk football-game. Vores High School mod den anden High School i byen fredag aften, vi tabte desværre. Men det var sjovt at opleve stemningen alligevel og den smukke himmel gjorde det heller ikke værre ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar