lørdag den 21. september 2013

Mit amerikanske hjem

Jeg kan godt mærke at hverdagen for alvor er begyndt. Jeg står tidligt op for at tage bussen klokken 7, er i skole indtil klokken 14.30, laver kostumer ved musicallen indtil 18 og resten af dagen bliver brugt med lektier og med at slappe af. Jeg går vildt tidligt i seng hver aften, man bliver utrolig træt af at snakke engelsk hele dagen, være koncentreret i skolen og prøve at snakke med en masse mennesker. Så det er ikke meget tid der har været til at blogge. Men det har jeg tid til nu, jeg har virkelig trængt til weekend! 

Under her ser I billeder af mit hjem. Hvis I har min adresse kan I jo gå på Google Maps og "gå rundt" i mit kvarter ;-) Området er utrolig flot og bæger virkelig præg af at byen er en universitetsby. Her minder meget om Boulder og centrum kan godt minde om nogle steder i Europa. Her er dog stadig meget amerikansk! Ann Arbor er en utrolig grøn by, her er træer overalt ("Arbor" betyder træ så det er måske grunden til det). Jeg glæder mig til at det rigtigt bliver efterår, tror at det bliver flot når alle træerne bliver røde. 

Jeg har det fint; det går bedre og bedre med familien, men det er dog stadig lidt svært i skolen. Jeg gør alt hvad jeg kan for at få venner. Amerikanerne er åbne, men svære at blive venner med. Jeg tror bare at det tager lang tid, har jo også kun været her i to uger ;-) 
Håber at I alle har det godt!

Mit værelse :) 

En del af stuen med spisestue i baggruden. Familien elsker musik. Chuck spiller klaver og Kathy spiller violin -de synger begge. Jeg havde taget en Agnes Obel CD med til dem fra Danmark, som de er blevet ret vilde med.  

Mit køkken. Det er så amerikansk med barstole, mørkt træ og et kæmpe køleskab.  

En lille del af forhaven. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar