søndag den 8. september 2013

Rejsen til Ann Arbor


Så er jeg ankommet til Michigan! 
Rejsen gik som den skulle, men den var utrolig lang. Jeg rejste sammen med 12 andre unge fra organisationen, vi havde alle fået familie som de sidste. Det var utrolig dejligt at rejse med en masse, alle var virkelig søde :) Vi skulle mødes i lufthavnen klokken halv 5 om morgenen -flyet fløj klokken kvart over 6. Vi fik sagt farvel til vores familie, hvilket var ret hårdt, savner allerede mine forældre! Vi fik en lidt for spændende start på turen for vi var utrolig tæt på ikke at nå vores fly til Frankfurt. Der havde været en masse ventetid -der var åbenbart nogle problemer med vores billetter, så flyet blev udsat ca. 10 minutter pga. os og vi skulle løbe igennem lufthavnen. MEN vi nåede heldigvis flyet :) Vi fløj til Frankfurt, hvor vi ventede ca. 5 timer. Efter det ventede der os en 8 timers lang flytur til Chicago. Tiden gik forholdsvist hurtigt og jeg kom heldigvis til at sidde tæt på nogle andre YFU'er. I Chicago ventede vi et par timer og derefter skulle vi alle flyve hver for sig, rundt til forskellige steder i USA. Jeg skulle flyve 1-2 timer til Detroit. Jeg var utrolig nervøs og træt i hele flyturen. Klokken 22 om aftenen lokal tid ankom jeg meget træt til Detroit lufthavn (ca. 30 minutters kørsel fra hvor jeg bor), hvor jeg blev hentet af min værtsmor Kathy (Chuck var stadig på arbejde). Dagen efter hentede vi min værtssøster Fluer (hendes rigtige navn er Sirin, men hun hedder Fleur som kælenavn), som I kan se på billedet nedenunder. 

Nu har jeg været her i halvandet døgn, familien er super søde, men alt er meget anderledes og meget amerikansk. Der er ret meget nyt, som man skal vende sig til. Skriver et indlæg senere, hvor jeg vil fortælle lidt om hvad jeg har lavet her indtil videre. Der skal nok også komme nogle flere billeder af familien, Ann Arbor og mit hus. 
Pas godt på jer selv!



2 kommentarer:

  1. Hvor er det godt at høre, at du er kommet godt frem og har det godt. :-) <3 Hvornår skal du begynde i skole? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karen! Håber at la France stadig er godt <3 Jeg startede i mandags. Knus!

      Slet