onsdag den 4. september 2013

Værtsfamilie

Efter nogle vilde uger med usikkerhed om familie (og om jeg overhovedet kunne komme afsted) har jeg endelig fået værtsfamilie. Familien er en ankomstfamilie, som jeg skal være hos i mindst tre måneder... Jeg skal bo i byen "Ann Arbor", som er ca. halv størrelse af Odense, i staten Michigan (byen er den røde plet på kortet). Familie består af mor, Katherine (Kathy), far, Charles (Chuck) og så har de en søn og en datter på 21 og 18, som begge er på universitet i nogle andre stater. Jeg skal bo sammen med en anden udvekslingsstudent, en pige fra Thailand, som hedder Sirin. Det var så dejligt endelig at få familie og nu glæder jeg mig utrolig meget til at rejse fredag morgen! Mit næste indlæg bliver fra staterne ;-) 

-Ida



Ingen kommentarer:

Send en kommentar