søndag den 10. november 2013

Pippin

De sidste par uger har været utrolig travle, da der i fredags var præmiere på skolens musical "Pippin".  Som tidligere nævnt, har jeg været med til at lave kostumerne, hvilket har været omkring 40 stk., så der har været massere at lave! Stort set siden jeg ankom, har jeg arbejdet på dem et par timer hver dag efter skole. I sidste uge var der general prøve onsdag og torsdag. Fredag var der præmiere, så alle dagene i sidste uge var jeg på skolen i 12-15 timer hver dag. Lidt stressende, og jeg var ved at falde sammen når jeg kom hjem om aftenen, men det har også været rigtig sjovt! Jeg har lært flere af skuespillerene lidt bedre at kende og har set hvordan alt foregår. De går vildt meget op i det; showet er med rekvisitter nogle elever selv har bygget, lys, mikrofoner osv. og så er alle helt vildt talentfulde skuespillere, sangere og dansere, det er virkelig imponerende! Premieren gik godt, der var også en forestilling i dag, søndag, og så er der både forestillinger fredag, lørdag og søndag i næste weekend. Hvis I har lyst til at se nogle klip fra premieren i fredags kan i klikke HER (synes det giver et ret godt indtryk af showet) Der er endnu en musical til foråret, musicalen "Rent", som jeg helt sikkert vil gå til audition for og prøve at se om jeg kan få en lille rolle. Det virker som om, at alle har det vildt sjovt og lærer hinanden godt at kende :) Ellers er der ikke så meget nyt herfra. Jeg har det godt, men har travlt, og jeg glæder mig meget til et par fridage omkring Thanksgiving, som er i slutningen af november. 

En del af hovedpersonerne fra "Pippin"

 Denne top har jeg lavet, det tog vildt lang tid da der var mange detaljer, men det er fedt at kunne se det endelige resultat!

Et ud af to tøjstativer med kostumer. 

2 kommentarer:

  1. Super flot kostume arbejde! Så kan vi da vist godt spare lidt på tøj budgettet ;) Knus mor

    SvarSlet