søndag den 30. marts 2014

En opdatering

Hej alle,
Jeg har ikke været den bedste til at opdatere min blog på det sidste. Så jeg synes lige at I skal have en opdatering nu :) Jeg har det super godt her, men har virkelig travlt i min nu musical-præget hverdag. Der er præmiere på RENT om en måneds tid og vi øver stort set hver dag og nogle gange om søndagen. Det er sjovt nok, men meget tidskrævende! Glæder mig utrolig meget til selve forestillingerne. I weekenderne laver jeg forskellige ting med mine værtsforældre og venner. 
       Siden vi er i gang med det andet semester, har jeg lidt forskellige fag end første semester. Jeg har: geomatri, guitar, kor, skuespil, US Government (samfundsfag) og journalistik (som er at skrive for skolens skoleblad). Er virkelig glad for mine fag og nyder at have mulighed for fx at blive bedre til guitar. 
       På lørdag har jeg Spring Break, hvor jeg tager med min organisation, YFU, til New York og Washington DC med en masse andre udvekslingsstudenter, hvilket jeg glæder mig vildt meget til! Selvom jeg har været i New York en gang, glæder jeg mig til at opleve det igen, tror ikke at det er en by man bliver træt af :) I skal nok høre mere om min tur når jeg er kommet hjem. 
       Tiden går ufattelig hurtigt nu, og jeg har kun tre måneder tilbage her i Ann Arbor! Har det lidt blandet med det. Savner alle jer i Danmark og glæder mig til en dansk sommer og til at starte i gymnasiet til august. På den anden side, har jeg det virkelig godt her og kommer til at savne min værtsfamilie og mine venner utrolig meget. I hvert fald kan jeg ikke ændre på at jeg lander i Danmark den 27. juni, så jeg har tænkt mig at nyde hvert øjeblik her! Efter den lange, lange vinter (der er endnu sne på jorden her) glæder jeg mig til forår og sommer i Ann Arbor og på at kunne lave en masse ting udenfor, som at købe Ben & Jerry's is Downtown, gå/løbe ture, tage på en picnic osv. ;)
Håber I har det godt i Danmark. Vi ses om tre-måneders tid. 

Synes lige at I skulle have et billede, så I får et billede af mig og mine skøre veninder til min veninde, Aysha's, fødselsdag for nyligt. I ser Leah, Celine, Oksana, Dara, Aysha, Tia & jeg :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar